You're a peach!

Jag har länge vart en beundrare av The Body Shops underbara produkter och mitt val av doft har alltid vart "Shea". Men gick häromdagen in och hittade en ny doft, "Vineyard Peach": O ♥ M ♥ G! Världens godaste doft, luktar godis men inte alldeles för söt. (Har tidigare provat "Strawberry" men den doften var alldeles för söt för min smak.) 
Vineyard Peach finns tyvärr endast som lotion och skrubb nu (i alla fall i Norge), och inte i body butter som jag annars föredrar. Men den supersöta tjejen som sålde den till mig berättade att ifall det blir en populär doft, utökas sortimentet! Skrev upp mig på en lista så  att de ringer mig isåfall. 
 
Passade även på att få med mig en beautifying oil i "Chocomania" (för endast 95:-!) som skall utgå ur sortimentet. Har tidigare haft i doften "Shea" och kan säga att de inte gör en speciellt stor skillnad på torr hud som t.ex armbågar, ben eller knän. Rekommenderar att använda oljan till ansikte, hår eller händer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback