Brush N° 130

Den fanns inte på lagret senast vi var på Kvadrat, men idag då hade den äntligen kommit in. Supermjuk med samtidigt fast multiborste från MAC n° 130 som jag tänker använda till min foundation.
 
& ett oplanerat inköp! Mina toppar är in desperate need of some love! Hade en stor favorit från Wella som jag hade fått av min mamma. Den har tyvärr utgått ur sortimentet nu.. och efter att ha letat ett tag efter liknande därifrån har jag gett upp.
Jag har Lee Staffords blondschampoo "Bleach Blondes "som jag varmt kan rekommendera, så hoppas på lika fina resultat från denna oljan. 
 
 

Kommentarer
Annalee

Arganoil är superbra!! :-)

Svar: Åh, kul att höra! Vet du något LS's heat protect spray? Funderar även på den. :-)
Siv Nathalie

2014-02-26 | 22:41:28
Bloggadress: http://annalee.blo.gg
Daniella

Arganolja är inte så bra för håret då den mest innehåller silikoner tyvärr. 100% arganolja sure, men det innehåller inte d flesta oljorna.

2014-02-27 | 10:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback