A little birdy whispered in my ear..

 
 
Fem bilder från vårat sovrum. Jag köpte denna suuuuuperfina blomman tillsammans med en silvrig kruka och fin liten fågeldekoration häromdagen. Tyvärr vet jag inte vad det är för blomma, och det är problem för mig som gillar att googla ihjäl allting.. Nu vill jag googla på hur man bäst tar hand om den! Någon som vet vad det är för någon?
 
Även vårt nattduksbord fick tillskott i form av en liten rosbuske! Åhh, så fin den är. Längtar tills vi skaffar vårt nya bord till sovrummet (bland annat), kommer bli så fint! 
 
Kollade upp här vad olika rosfärgers betydelse är. 
 
  • Röd ros: Jag älskar dig. -- Till någon speciell du älskar. 
  • Rosa ros: står för ömhet, ungdom och kärlek. -- Visa att du bryr dig lite extra om någon.
  • Vit ros: Uppriktighet och ljus. -- Visa att du uppskattar din väns uppriktighet. 
  • Blå ros: Vishet, ärlighet och evig trohet. -- Till din bästa vän, eller någon som ställer upp. 
  • Grön ro: Hopp och skydd. -- För att önska någon väl. 
  • Gul ros: Ära och vänskap. -- Ge den till en riktigt bra vän. :)
Annars så har jobbet gått superbra. Har jobbat massor de senaste tre dagarna, och nu skall jag jobba hela nästa vecka. Fick höra från det andra jobbet jag sökte, och de tyckte jag gjort ett väldigt gott intryck och undrade om jag skrivit kontrakt ännu.. Hon ville höra av sig nästa vecka då allt blir officiellt. 
Även min intervjuare innan det jobbet jag fick nu ringde och ville att jag skulle komma och jobba, tackade självklart nej. Sedan ringde en annan leksaksaffär mig och ville ha en intervju, eftersom det var en stor anställning tackade jag ja, men ställde senare in intervjun då jag hade jobb den dagen och om jag ska jobba med leksaker så trivs jag fint hos de jag redan är hos (BRIO).
 
Efter att ha monterat upp hela butiken tillsammans med mina kollegor, haft invigning av butiken där barnen byggde "världens längsta BRIO tågbana" och sedan behövs plocka ihop hela den i slutet av dagen (puuuuuuuhhh) så uppskattas verkligen denna lediga söndagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback