Workin' gal ♀

När jag vaknade imorse väntade det här underbara mailet på mig i inboxen‼ För er som inte är duktiga på norska stod det:

 

"Hej igen.
Då har vi funnit att vi vill ha med dig på vårt team. Har du fortfarande lust att vara med?
Vi tänker att du kan börja redan om två veckor. Hör av dig, så avtalar vi närmare för upplärning och div."

 

Jag är lite osäker då jag ska få svar angående en större anställning nästa vecka, och det verkar som om man läser mellan raderna att jag är aktuell där också.
Hur som helst var min älskling glad över att jag fått mitt första jobb här i Norge, och köpte en mörkröd kavaj åt mig. Suuperfin! Visar en bild imorgon för idag är det alldeles för dåligt ljus för att ta bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback