The earth laughs in flowers.

Imorgon är det Mors dag i Norge, över en månad tidigare än i Sverige. Min sambos (finns det verkligen inget finare ord? Efter att googlat fram samboende, sammanboende, partner, livskamrat så antar jag att det inte gör det.."Idag har jag vart med min livskamrat och handlat") mamma skulle inte vara hemma imorgon och vi var inbjudna på middag så fick hon sina presenter idag. 
   → Chokladbitar i lyxig förpackning från ett mysigt café på Kvadrat, den klassiska "verdens beste mor" koppen med tillhörande underlägg och en bukett tulpaner. Hon blev jätteglad så det kändes skönt då jag inte kommer kunna va hemma och fira min egna mamma den 25e maj. 
 
Även jag fick en bukett blommor. ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback