Interview.

Kom hem från intevjun för cirka en timme sedan, såhär såg jag ut idag. Lösa lockar, långa ögonfransar och min favorit blush "Fresh" från Make up Store tillsammans med en svart kavaj.
 
Intervjun gick riktigt bra! Har haft två stycken denna veckan; Den första var för en stor internationell modekedja som har över 500 butiker världen över. Om jag blir en av de fem utvalda så kommer jag tillsammans med dem öppna upp den första butiken i Norge. 
Den andra intervjun var för ett litet mindre företag som säljer barnprodukter, dock ska de "byta ut" sin kedja mot en mycket större så även där kommer jag bli en del av att assistera öppningen av en större kedja här i Norge. Supertrevliga intervjuare och jag håller båda tummarna, får reda på om de vill ha mig i teamet inom två veckor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback