I ♥ YOU.

 
Fick vackra rosor i vitt och rosa (mina favoritrosor) & så fikade på Wayne´s coffe. Ignorera mina hamsterkinder haha. 
MUS Microshadow "White" & läppenna "Old rose" 
I love.. Coconut and Cream & Vanilla & Icecream läppbalm + duschgel. ♥ ♥ 
 
Jag är så himla lyckligt lottad! Har haft den bästa alla hjärtans dag någonsin. Hade pratat om två ögonskuggor från MUS som jag ville ha och min kille lyssnade inte direkt på det verkade det som; Några dagar senare berättar han att han förmodligen måste arbeta övertid någon dag denna veckan för att en stor leverans kommer in. Tyckte lite synd om honom och ville vara snäll, så jag kom in med kaffe och väckte honom på morgonen och myste. När hans alarm går igång stänger jag av det och stänger ner några flikar, råkar se hans anteckningar där det står "Make up store microshadow "White" + "Smog" och adressen för MUS affären i Stavanger. Hans "övertid" var med andra ord att åka ner och köpa dessa åt mig.. SÅ UNDERBAR! Eftersom jag "förstörde" överraskningen gick vi tillsammans, och så velig som jag är blev det istället en ögonskugga och en läppenna. 
 
Nu ska vi mysa ner oss i soffan under en stor filt framför en film med massor av choklad, dricka och ansiktsmask (ska tvinga honom). Nyttigt? Oh ja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback