Breakfast in bed.

Sov längre än jag någonsin gjort idag, ända till klockan halv fem... Måste skärpa mig då jag ska börja min upplärning på den nya jobbet om bara några dagar. Det har därför vart väldigt tomt på bloggen idag, men har endå haft besöksrekord. Välkomnar hela 100 personer hit! 
Idag har jag ätit världens godaste frukost! Chokladcroissant och jordgubbar, ett glas mjölk (laktosfritt, det är den godaste) & en kopp kaffe från vår nya Moccamaster. ♥ Den gör världens godaste kaffe, och gör Norges kaffe som smakar blä (fråga min killes mamma som är norsk, och köper sitt kaffe från Sverige) till supergott så är jag imponerad!! 
 
Nu blir det även hårfix då jag bestämt mig för att ha ljust hår och inte min ljusa ombre som jag har nu. (Extremt ljus. Askblonda toppar och mellanblond hårbotten.) Därav.. Dags att laga middag då jag lovat killen att om han hjälper mig med håret, så ordnar jag maten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback